torsdag den 22. juli 2021

Pink bølgecardigan uden bølger

 Nå, så kom det ensfarvede COOL WOOL til at ligge ved siden af det melerede/print'ede COOL WOOL - og de passede fint sammen. Der var ikke meget af hver, men hvis nu strikkede dem sammen? 

Jeg elsker når jeg kan bruge garn helt op, det pirrer mig når jeg får en idé eller bliver inspireret f.eks af garn som i dette tilfælde.

Jeg huskede at jeg havde gjort noget lignende tidligere. jeg brugte opskriften Bølgecardigan fra Spektakelstrik og strikkede striber

Det ville jeg gøre igen!

Denne gang ville der heller ikke komme bølger, da garnet er for tykt. Jeg har strikket på lidt størrepinde end i opskriften - p. 3 og 3,5.

Garnforbrug til str. 1-2 år:
COOL WOOL, ensfarvet: 111 gram
COOL WOOL, print: 86 gram

Den er fin og kommer i gavekassen, det forlyder at barnebarnet har trøjer nok - ja hvem forstår det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar