mandag den 27. januar 2020

Romper og uglehue i Silke merino

Uglerne har jeg været vild med længe, det var i virkeligheden dem, der fik mig til at forsøge at strikke efter engelske opskrifter, jeg troede nemlig det var super svært. Men når jeg virkelig ville lære det, så måtte jeg jo i gang. Bloggen paapinden.dk har en uvurdelig ordbog og da det var lykkedes at lave uglerne fortsatte jeg med de engelske opskrifter.
På et tidspunkt så jeg, at Design Club havde en gratis uglehueopskrift og jeg skrev den ud, for den skulle jeg da lave.
Til en strikkecafe i Garnkisten så jeg en ny romper-opskrift: "Cuddle me", den kom også på min virtuelle to do-liste :-)
Begge dele er strikket i Silke/merino fra Design Club.

Så blev mandens datter gravid og da vi havde fået at vide, at det bliver en lille pige købte jeg garn til disse 2 projekter. Jeg synes det er dejligt garn og det må da være superlækkert til en helt lille ny.


Cuteness-faktoren er i hvertfaldmeget høj og jeg glæder mig til at give tingene til dem.

Forbrug
Til huen har jeg brugt 16 gram
Til romperen str. 0-3 mdr. 42 gram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar