onsdag den 20. november 2019

Strik i brug

Jeg strikker gerne baby- og børnetøj, det er så hyggeligt og det bliver så fint. Nu er det magiske sket, at der nu kommer småfolk på begge sider af familien. Det har narurligvis medført at der er kommet en barselsgave med strik.

I dag har jeg så modtaget det dejligste billede af Alfred på 5 måneder i  mit strik, en pixihue og en trøje med snoninger. Han er da så fin i den lysebrune strik i uld fra Navia.




I september bestilte niecen et tæppe til Esther, det de havde købt i genneren var blevet for lille. Jeg gik i krig og se hvor Esther hygger sig i lejligheden på Nørrebronx














Og her er Esther i pixelated sweater, inspireret af den jeg har strikket til mig selv. Den giver anledning til meget beundring i vuggestuen har jeg hørt ;-)
Og der vaskes op i monsterbukser

2 kommentarer:

  1. Så dejligt at se at ens strikkegaver kommer i brug.
    Flot arbejde med det store tæppe :)
    Hilsen Ulla

    SvarSlet