fredag den 8. december 2017

Monsterbukser

Min niece hashtagger billeder af sin skønne datter med #mummyslittlemonster og det har inspireret mig til at strikke et par monsterbukser til hende. Jeg har altid synes at de var så fine og jeg synes de passer så godt til de små der begynder at rejse sig og går. Igen ind på lageret og finde garn, da det er lagergarn er jeg gået lidt på kompromis med sort, hvid og rød.

Jeg har strikket bukserne efter opskrift fra bloggen Saga i farver og broderiet er stærkt inspireret af broderiet i opskriften fra Strikkeglad dog uden øjenvipper.

Jeg har brugt 3 farver til strikning og sort og hvid til broderiet.

Lilla Peruvian highland wool: 121 gram
Grøn Peruvian Highland Wool: 26 gram
Rød lima: 6 gram
og så sorte og hvide rester lima til broderiet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar