tirsdag den 25. oktober 2016

Priktrøje - Lola Ramona-style

Nogle gange skal der også være nogle overraskelser og hvis jeg viser denne på Instagram er der stor chance for at niecen ser den. Hun vil gerne have babytøj i sorte, røde og hvide farver og det passer altså fantastisk til til de sko hun sælger hos Lola Ramona.

 Jeg har strikket i Arwetta efter opskriften til Priktrøje fra Lene Holme Samsøe's bog "Babystrik på pinde 3". jeg har strikket på p. 2,5 og 3. Jeg har brugt 61 gram "sort", 16 gram rød og 15 gram hvid. Jeg har strikket mønsterstrikket frem og tilbage og resultatet er blevet bedre end forventet. Jeg synes selv den er så fin og glædre mig til at niecens ansigt når hun ser den.

Uge 43 er knæk cancer- uge så I får også lige min version af en cancerblomst. Skoda giver 25 kr. for hver Cancerblomst som er tagget #knækcancer #Knækcancerblomst

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig sød trøje i friske farver. Og fin knæk cancer blomst

    SvarSlet
  2. En fin Lene Holme Samsøe model. Hun kan bare noget med de designs. Og god ide med blomsten, det må jeg videregive.Hav en god uge.

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med Lola Ramona, og din fine trøje passer da bare helt perfekt til Lolas sko og støvler
    Hmm, måske er jeg nødt til at lave en trøje til mig selv i de farver - den er SÅ fin

    SvarSlet