tirsdag den 10. november 2015

Huestrik

Så har jeg fået strikket en stak huer
Nogen af dem har jeg skrevet lidt om tidligere - der er strikket 3 dejlige huer i Yaku er færdig og til moderen i familien har jeg strikket en af Hellas huer i dobbelt Tusindfryds engleuld. Jeg har brugt ca. 45 gram pr. løbehue og til Hellas hue har jeg brugt 57 gram. Så har man det ikke lige på lager efter en dejlig trøje så skal man købe 2 nøgler.

Nå så var jeg jo i gang og i "Mere feminin strik" er der også en version af Hellas huer til tykkere garn - 12 m/10 cm. Og jeg havde noget garn på lageret i den tykkelse - det kunne jo blive til en hue til kalenderpakke.
Og når jeg nu var i gang, kunne jeg lige så godt strikke et par til gavekassen, så er det garn ude af verden. 





1 kommentar:

  1. Dejligt at få gjort rent bord og brugt garnet til sidste stump :-) En skøn stak, du har fået lavet :-)

    SvarSlet