fredag den 14. juni 2013

Ferie poncho

Jeg er på ferie i Danmark i vores nye dejlige Fairline, en dejlig motorbåd med god plads. Der er sejltid, hvor man kan strikke,  der et afslapningstid, hvor man kan strikke og der er hyggetid, hvor man kan strikke. I går færdiggjorde jeg en poncho:
Jeg har brugt en opskrift fra Hendes Verden fra et tillæg,  som hedder "Strik sæsonens ponchoer" Hendes Verden 42/2011.  Modellen et på forsiden og jeg faldt for den med det samme. Jeg ønskede mig en sommer poncho og da Risskov garn og strik havde Drops Ice yil 10 kr. pr nøgle slog jeg til.  Jeg har brugt 10 nøgler og et tilfreds.  Den skal lige blockes så kanten kommer til din ret.

God fornøjelse til alle som skal til garn stafet i Aarhus i morgen.

3 kommentarer:

  1. Den ser rigtig dejlig ud :-) mon ikke den er perfekt til kølige aftener på båden?

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot. Jeg troede lige det var en nederdel, det må den også kunne bruges som eller ? Flot det er den bestemt.

    god lørdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet