onsdag den 29. maj 2013

Jakke og mere vask

Så er den lille jakke vasket på uldprogram med 40 grader med et par dråber flydende uldvaskemiddel og absolut uden skyllemiddel, som det bliver frarådet. Skylle middel undgår jeg let, da jeg aldrig bruger det. Derudover puttede jeg jakken i en af de store vaskeposerfor at skåne den.

Jakken har beholdt sin struktur og er skøn blød, som det er dejlig til de små.

Har jeg bare strikket jakke? nej - pulsvarmerne kommer hurtigt på pindene og af igen, den seneste tids høst:

Derudover har jeg endelig slået op til en Parrot og i aftes blev jeg færdig med den lange "blonde"kant, så i aften skal der tages ind og strikkes ret :-)


2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, du vil dele dine vaskeerfaringer - tak. Jeg er lige ved at tro, at jeg skal have dem samlet.

    SvarSlet
  2. Det var da dejligt at få sådan en oplysning, for jeg har som sagt overvejet at købe noget af det garn, og nu tør jeg godt. Tak for det.
    Jeg glæder mig til at se dit parrot.

    SvarSlet