onsdag den 27. juni 2012

Vinderne

Først stort til tillykke til Christoffer, som sluttede med et dejligt 10-tal, som så kom til at stå i huen :-)


Det er da en vinder.

Men er er jo også en vinder i min give away - jeg havde skrevet lodderne i morges og nu var Christoffer klar, så han lovede at trække vinderen fra sin studenterhue :-)


Måske kan I skimte det? Nå, der står Berit på sedlen - så Berit send mig din adresse til mail: SusRavn@gmail.com, så skal jeg få videreformidlet garnet til dig.

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke med din søn,det var sørme flot gået af ham :),og tillykke til vinderen af giveaway.
    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  2. Hold da op! Hvor er jeg heldig. Tusind tak for præmien!

    Jeg sender en mail om lidt.

    SvarSlet
  3. Og tillykke med sønnen! Det må være en stor dagM

    SvarSlet