lørdag den 9. juni 2012

En buket blomster?

Et helt anderledes indlæg fra mig - mine indlæg plejer at være om strik...

Men dette har jeg altså også lov til at dele. I tirsdags kom jeg hjem fra en pragtfuld tøsetur til til St. Maxime i Sydfrankrig
Da jeg tog hjemmefra var vores indgang trist og vi havde helt opgiver de gamle fliser og bedet langs den nye hæk. Vi er ikke havemennesker og vil gerne have en have som er let at holde. Vi har lavet træterasse i baghaven og havde snakket om at gøre det samme foran, så skulle nye fliser og granit i "bedene", så vandet kunne løbe væk. Jeg har intet billede men det var trist.

Da jeg kom hjem fra lufthavnen mødte mit blik dette
Lars havde puklet, fjernet fliser, jord og ler, hentet nyt jord. Derefter lagt terrasse, fliser og granit også købt planter, krukker og olielamper. Det er så flot og giver bare ro - både i indgangen, men også i min sjæl.

Jeg får sjældent blomster af Lars, men når han gør sådan noget for at overraske mig - ja så føler jeg at jeg får blomster. Det er som mange buketter.

6 kommentarer:

  1. hvor er det da bare hamrende flot! Ham kan du godt være tjent med, Sanne! kh Dorte

    SvarSlet
  2. En skøn tur i udlandet og en have make-over, så kan det næsten ikke blive bedre...super flot ;-)

    SvarSlet
  3. Gisp hvor er det flot - hvad skal man med blomster, når man har en mand, der laver sådan noget. Det er helt fantastisk. Han er utroligt dygtig og du er vildt heldig.

    SvarSlet
  4. Det var da en fantastisk dejlig overraskelse at komme hjem til, hvor er det flot!!!

    SvarSlet
  5. Sikke da en super dejlig overraskelse at komme hjem til efter en skøn pigetur :)
    Det ser bare flot ud,han må bestemt godt klappe sig selv på skulderen,og glemme janteloven-han er jo skide dygtig den mand

    SvarSlet
  6. 1000 tak, allesammen - jeg er altså også bare så glad for det. En skøn overraskelse.

    SvarSlet