torsdag den 24. maj 2012

Sommerstrik og lidt mere

Jeg har brugt det lune vejr til at trævle og strikke i solen, der er bomuld jo bedst, senest har jeg strikket 3 par grydelapper af det optrævlede ICE, opskriften er Drops hjemmeside
Af garn fra mit lager har jeg strikket et par søde sommerkjoler til nogle meget søde piger
Og så har jeg brugt en del tid på et broderi, som skal monteres på en pude til min søn i anledning af at bliver student sidst på måneden
og til sidst en dejlig sommerstemning fra terassen

Med de varmeste pinsehilsner herfra og ønsker om mange lune håndarbejdstimer :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig mange dejlige stunder på terrassen og pinsen skulle jo give god anledning til strik og broderi i solskin :-)

    Jeg skal desværre arbejde hele pinsen, men der skal nok blive nogle gode eftermiddagstimer til mig også....

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse på terassen. Hvad kan være bedre end sol, strikketøj, fritid og en dejlig terasse. Jeg håber du får lejlighed til at holde lidt fri og nyde det. Dejlige billeder, det kribler helt i fingrene og flotte ting du har lavet.

    SvarSlet
  3. Super søde kjoler. Hilsen en Richter

    SvarSlet