torsdag den 9. marts 2023

Vicky tørklæde og Alta Moda Fine

 De små tørklæder fungerer fint og jeg havde forskelligt Lana Grossa-garn på lager i sort og hvidt og jeg ville lave et sort. Garnet jeg valgte er Alta Moda Fine og anderledes slags garn, der rækker rigtigt langt. Nok ligesom blowgarn, jeg kan bare ikke se at det er blowgarn. Jeg planlagde at købe garn til en uspecificeret sweater/cardigan og da det var 25 grams nøgler med en løbelængde på 160 m og på tilbud købte jeg rigeligt.


Jeg brugte 45 gram til tørklædet.

I det sorte garn har jeg allerede strikket en voksensweater og en barnesweater:



Jeg havde stadig Alta Moda Fine tilbage i både sort og hvidt samt Lana Grossa Niente, som jeg også har strikket en cardigan i og nu gad jeg bare ikke det garn mere.

Jeg tog bilelder af garnet og fandt en god pris, jeg lagde det på Recraft med lotnr. og det hele. Samme dag blev jeg kontaktet af en køber som ville købe det. Hun kom 2 dage senere og fortalte at hun havde noget derhjemme med samme indfarvning, det var hyggeligt. Hun var lokal og har nok handlet i Garnværkstedet ligesom jeg selv havde gjort.

Hun havde kigget på mine annoncer og bød på noget af det andet jeg havde til salg, Det var så dejligt og jeg følte mig helt let og glad bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar