torsdag den 23. marts 2023

EMK grydelapper

 For en del år siden strikkede jeg et par grydelapper til min mand når han er i båden. Opskriften viste sejlskibe, men han vil ikke have sejlskibe på dem når nu vi har en motorbåd.

Jeg tegnede et lille diagram, som jeg egentlig synes lignende en flybridgebåd rimeligt godt.

Vi er medlem af EMK = Egå Motorbådsklub og til den årlige pinsetur sidste år bemærkede jeg at der manglede grydelapper i kassen med køkkenudstyr og lovede at strikke nogle.

De kom til at plage mig lidt for nu nærmer pinsen sig og jeg har så mange spændende ting at strikke.

Bortset fra det, så er det hyggeligt at tegne diagrammer og se dem vokse frem mens man strikker. Jeg var tæt på second potholder syndrom ;-)

Nu er de færdige og jeg er tilfreds og glad for at det er krydset af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar