onsdag den 30. december 2020

Garnkistens adventskalender

 De sidste par år har jeg haft en selvbestaltet adventskalender, men for det første ville Garnkisten lave en i år og for det andet har jeg jo ikke været ude og blive fristet, så jeg valgte at købe Garnkistens adventskalender og det fortrød jeg ikke. Jeg fik disse 4 pakker:


Og de indeholdt:

Jeg vælger nok hverken sjal eller sokker, den farve skal bruges til noget til barnebarnet




Carla er allerede strikket









Endnu en pakke som bragte glæde. Jeg blev rigtig glad for projektposen med Aarhus skyline og jeg er stadig vild med den - saksen har jeg længe ønsket mig.
Fed strikkefisk og fede markører i lækkert materiale.
Der var flere størrelser maskewirer, de er også fine og er allerede brugt et par gange.

Sweaterstenen har jeg ikke prøvet endnu.

Igen dejligt garn og en opskrift, som det passer til. Min første tanke var at jeg ville bruge garnet til noget andet men et par dage senere tænkte jeg at sættet egentlig var ret lækkert og at jeg nok strikker det.






Det er jo lækkert at få garn, men jeg synes det har tilføjet noget til oplevelsen, at der var opskrifter men - endda flere muligheder og lækre designs.

Jeg har været meget tilfreds med min kalender og tænkte på et tidspunkt, at indpakningen var ret lækker, man kunne nemlig ikke gætte noget somhelst om indholdet. Jeg hader når jeg gætter indholdet i det øjeblik jeg ser eller rører pakken.

Endelig blev jeg kontaktet på Instagram af en ven fra gamle dage, hun spurgte forsigtigt om jeg ville fortælle hvad min adventskalender havde kostet. Det ville jeg selvfølgelig gerne.

Hun fortalte  at hun havde købt en hos en anden butik til 1000 kr og hun synes Garnkistens var meget bedre. Den ville hun have næste år. Det er da en god tilbagemelding, som jeg selvfølgelig har viderebragt.

Jeg kunne også finde på at købe denne næste år. 

3 kommentarer:

  1. Jeg er også lidt nysgerrig på prisen for det er virkelig fine ting du har fået.
    Kunne jeg tænke mig at forkæle mig selv med næste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke huske det helt præcist - vist noget med 785,- fordi jeg købte tidligt elelrs 100 kr. mere.

      Slet
  2. Dejligt at du er glad for din kalender :-)

    SvarSlet