lørdag den 17. februar 2018

Besøg hos Guld på gården

Tine og jeg havde besluttet, at vi gerne ville besøge G-uld på gården i Bredsten, jeg vågner altid tidligt, så jeg havde tid til at vaske og få strikket inden vores aftalte afgangstidspunkt.

Man får snakket godt på en 5 kvarters køretur, der er jo vejarbejde og masser af trafik, men vi tog det roligt. Vi ankom til den dejlige gård, som lever op til navnet "gård" med fine brosten og flere længer.

Der var dejligt varmt, meget hygge og mange fristelser



Der skulle vælges garn og farver og det er altid en meget hyggelig proces, men også krævende, ikke mindst når man har lidt med hjemmefra, som der også gerne skulle bruges lidt af.

Jeg så godt at der var en som kiggede på mig, men jeg genkendte hende ikke umiddelbart, men senere kom spørgsmålet om jeg ikke er hende med bloggen Strikkefryd. Det var hyggeligt - dejligt du gav dig til kende Joan :-)

Efter nogle hyggelige timer tog vi afsted igen med vores dejlige indkøb.

Jeg selv fik indkøbt et fint huekit: Bifrost, hvor jeg valgte en mørkere bundfarve. Jeg har beundret brugen af broderegarnet som små striber i huen. den glæder jeg mig til at strikke.













jeg har i længere tid syntes at jeg manglede en orange/rødorange bluse i min garderobe. Til det formål købte jeg disse 3 fed, som jeg skal have fundet det helt rigtige projekt til :-)


2 kommentarer:

  1. Det lyder som et sted med lutter fristelser.
    - og et besøg værd. :)

    SvarSlet
  2. Der er simpelthen bare så hyggeligt der ude. De kan virkelig deres kram.
    Sikke nogle lækre sager du har fået med hjem der ude fra.

    SvarSlet