søndag den 18. juni 2017

Garnstafet 2017

Så oprandt weekenden, hvor der er garstafet i Aarhus. Jeg havde glædet og holdt øje med vejrudsigten og fredag så det ud som om der skulle blive godt sommervejr.Det blev det!!

Der var 2 nye garnbutikker med i år - WeLoveWoll på Trøjborg og Uldkælderen i Viby. For at delatge i lodtrækningen og hoved præmien skal man have 8 stempler/klip :-) og der er i alt 10 garnforretninger. Jeg ville på garnstafet på cykel, så jeg afskrev Uldkælderen og startede på Trøjborg.

Jeg mødte skønne strikkere alle steder og fandt nogen at følges med. Vi havde det så hyggeligt og besøgte i god ro og orden de forskellige garnbutikker. Der blev kødt ind hos Strikkepinden og den lille zebra, Fandango og Garnkisten.

Vi så modeopvisning hos Tøndering og resten af eftermiddagen hyggede vi hos Garnkisten.


Dagen skulle slutte med strik på Scandic, hvor garnforretningerne holdt modeopvisning. Jeg cyklede hjem og nød den dejlige sommeraften.

Søndag tog jeg lidt senere afsted og målet var primært Garnkisten. Lone Lundorff har udgivet en ny strikkebog: Lunt og luksus og hun skulle da lykønskes. Også var der tilbud på Falkenberg modelelr og Design-club.

Jeg købte Bellis, som jeg stået på min to-do liste siden den kom. Jeg valgt modellen i farven sort og elfenben. Farven var ikke lige på lager, så intet billede endnu.

Efter 13.00 købte jeg Dunlin til en Sumatra.
Igen tilbragte jeg en dejlig eftermiddag med strik og hygge i Garnkistens hyggelige gård.

Skønt med en sommerweekend med garn og dejlige strikkere.

2 kommentarer:

  1. Lyder som en helt fantastisk weekend og skønne indkøb. Glæder mig til at se din model af Sumatra

    SvarSlet
  2. Skønne køb du har gjort. Bellis ser ualmindelig flot ud. Det bliver spændende at se din færdige udgave.

    SvarSlet