søndag den 4. december 2016

Mere Lola Ramona-style

Jeg har bare været i gang med lidt mere til niecens kommende datter












Jeg hygger mig virkeligt med at udtænke fine ting i niecens stil, men også i den stil de produkter hun sælger har. Hun sælger Lola Ramona.

Niecen er også en pige med mange tatoveringer med roser og kranier og i hendes pure ungdom så vi kjoler syet i stoffer med mønster af kranier, som vist har en helt anden betydning for de unge end for de gamle (specielt min far). Da jeg så faldt over de kranie-knapper i Garnkisten skulle de selvfølgelig på en vest.

Suttesnorene er lavet i bomuldsgarn fra restekassen og vesten er også lavet af garn fra lageret 100 % merino uld / Granstudio's babyull. Det er en helt lille størrelse og jeg har brugt 51 gram.

6 kommentarer:

  1. Det bliver da den bedst klædte Lola-baby, der nogensinde er set

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne suttekæder. Knapperne på undertrøjen er prikken over i'. Skøn stil

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne suttekæder. Knapperne på undertrøjen er prikken over i'. Skøn stil

    SvarSlet
  4. Lola-Ramona style er nyt for mig :-) Men det er da nogle dejlige ting, du får lavet. Kranieknapper :-) er så fine.

    SvarSlet