mandag den 26. december 2016

Yarnbombing 2016

Når året lakker i mod enden er det jo tid til lidt status :-)

Jeg synes yarnbombing er en hyggelig måde at sprede nogle smil omkring strik i hverdagen.
På vores sommertogt faldt vi over dette udenfor en garnforretning i Struer. Lapper var sat fast med små søm /store tegnestifter.

Sidste år blev jeg også inspireret af den yarnbombing vi faldt over på vores tur rundt til at lave lidt ved vores eget hus, hos naboen og på vejen.

Jeg blev også inspireret i år, da dén naboen havde fået på havelågen trængte til en udskiftning og så kom den sorte smiley op. Jeg synes det var sjovt at strikke og yarmbombe rundt omkring.

Så blev denne sat op i Herning, en blev opdaget inden vi tog  hjem og den fik megen opmærksomhed og glæde.


 Så blev denne lille snemand sat op i Skæring, den blev hurtigt opdaget og man vidste godt det var mig.
















Så kom der en op udenfor Garnkisten - der var nogen der synes den lignede strikkepolitiet og det er faktisk rigtigt















Så kom der en op i Harlev og så vidt jeg ved er den ikke opdaget endnu :-)





  






Efter en månedstid var strikkepolitiet væk og jeg synes Garnkisten skulle have en erstatning, men der var kommet juletræer op, så jeg kunne ikke komme til nedløbsrøret. Jeg lavede hvide ponpomer og en engel til at pynte træet










Også lige inden jul blev min søde frisør yarnbombet, der kunne ikke sys noget op som de andre, så det blev nogle meget farve strålende ponpom'er



Ingen kommentarer:

Send en kommentar