mandag den 6. april 2015

Fairline grydelapper

Når vi kigger på udstyr til båden så vil Lars altså ikke have med sejlskibe på - "vi har jo ikke et sejlskib!" Det har han jo ret i, men sejlskibene står så fint grafisk og er er lette at gengive.

Jeg faldt over en en fin maritim opskrift på grydelapper, men altså med sejlskibe!!! Som tiden gik overvejede jeg kun at lave ankre... Men det var jo lidt kedeligt, nu har jeg siddet og tegnet på ternet papir og jeg synes jeg har fået lavet en skematisk fairline.

Jeg tænker på at gemme dem Lars' fødselsdag, det er altid så svært at finde på noget og han plejer også at blive glad for sådanne ting. Og sandsynligvis er vi ude og sejle på det tidspunkt.

4 kommentarer:

  1. Styrmanden er helt enig.
    Ingen 'kludesejlere' på hans grydelapper!
    Jeg synes du er sluppet ualmindelig godt fra skibene, han må da være glad nu?!

    SvarSlet
  2. De er da så flotte Susanne. Jeg er sikker på at Lars bliver tilfreds med dem

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine - sikke en god og kreativ ide.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine - sikke en god og kreativ ide.

    SvarSlet