tirsdag den 1. januar 2013

Årsopgørelse :-)

Så har jeg lavet en lille årsopgørelse:

Jeg har strikket 41.141 m = 41 km garn og det er mere end 15 kg, men jeg ved ikke nøjagtigt, da jeg har mistet nogle data i en backup, som ikke var god. Måske kunne jeg fiske dataene ud fra Ravelry, det må jeg undersøge ved lejlighed.

De 41 km garn fordeler sig sådan:

 3 Voksen cardigan
 6 Voksen cowls ol.loign
6 Voksen huer
5 Voksen kjoler
1 Voksen poncho
11 Voksen pulsvarmere
2 Voksen vest
6 voksen, Tørklæder/sjaler
5 voksen,Sweater, voksen
5 Voksensokker
5 Påskeæg
1 Pude
3 Kranse
27 Børneveste
2 Børnetrøje
3 Børnekjoler
12 Børne hage-savlesmække
Også andre små ting som grydelapper, siddeunderlag, hjememsko osv...

Ang. mit "stash"/garnlager, så gjorde jeg det op den 4. februar 2012, da jeg var færdig med at stashe på Ravelry.

På det tidspunkt havde 1733 nøgler - 238.850 m og som svarer til 86 kg på lager.

I går havde jeg: 1343 nøgler - 194.302 m, som svarer til 67 kg.

Jeg er godt tilfreds med at mit lager er faldende, men det er udelukkende fordi jeg har noget jeg sælger af samtidig med at jeg også selv tager af det. Jeg vil meget gerne nedbringe mitr lager endnu mere i det kommende år, men det går bare ikke at jeg beslutter jeg ikke må købe. Hvis nu jeg mangler? Det kan stresse mig.

I stedet for har jeg lavet et regneark, hvor jeg holder styr på det jeg bruger, sælger og køber. Mit lager må IKKE stige, så jeg må kun købe nyt, hvis jeg har forbrugt eller solgt ;-)

Heldigvis har jeg i dag solgt 18 nøgler :-)

7 kommentarer:

  1. Du har godt nok været flittig!!!!!!

    SvarSlet
  2. Du må være årets strikker med alt det du har produceret, det er da helt vildt. Utroligt at du har kunnet nå at strikke så meget garn op og flot at du har kunnet nedbringe lageret, både på den ene og den anden måde. Godt nytår.

    SvarSlet
  3. Imponerende alt det du får strikket.
    Godt nytår:-)

    SvarSlet
  4. Hold dog op en masse du har fået strikket og hold nu op et vildt lager du har dig. Jeg troede at jeg havde meget, men jeg når dig ikke til sokkeholderne hvad det angår. Har selv bestemt mig for at jeg vil veje alle mine projekter i år. Men vil ikke give mig af med at regne alle meterne ud.

    Rigtig godt nytår

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  5. hold da op ! det hober sig alligevel op, når man sådan gør det op på den måde.
    Sikke flittig du har været :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Du har vel nok været flittig!!!

    Selvom det hurtigt løber op, så behøver jeg ikke lave en opgørelse for at vide at jeg ikke når dig til sokkeholderne :-)

    Desværre ses vi ikke lørdag i Garn10; det er min arbejdsweekend (og det er det desværre alle strikkecafelørdage her i foråret, øv, øv......).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - åh hvor ærgerligt! Jeg vil prøve at komme nogle onsdage, især når der ikke er så mørkt - kommer du der?

      Slet