søndag den 16. december 2012

Hvor lang tid tager det at strikke et par sokker?

Ja, sådan spurgte Louise - hendes veninde ville gerne have strikkede sokker og Louise ville gerne give hende et par i julegave.

Vi kiggede lidt i mit garnlager og jeg huskede at jeg er vild med Sys Fredens stjernesokker, og fornylig da jeg havde fat i neongarnet fik lyst til at lave nogen, som have en pink neonstjerne. jeg vidste bare ikke lige hvem der skulle have dem.

Så det foreslog jeg Louise, så det blev det - Louise fik sine sokker til Chris og jeg kom til at strikke noget jeg havde lyst til - en ægte win-win.


3 kommentarer:

  1. De er rigtig fine.
    Dejligt når man kan glæde børnene med sit strik.

    SvarSlet
  2. Hvor er da nogle skønne sokker, og til min store glæde har jeg da lige købt den strikkebog, så de må prøves på et tidspunkt...

    SvarSlet