søndag den 30. september 2012

Tid for julestrik ?

Jeg SKULLE ind til Aarhus C lørdag formiddag for jeg er ved at blive vanvittig at de læsebriller, som har været min redning her efter min grå stær operation. NU kan jeg gå med kontaktlinser igen,, men på hverdage orker jeg ikke C på grund trafik, biler og manglende parkeringspladser. Så hellere cykle lørdag formiddag Jeg fik en tid hos optikeren og krydsede fik fingre for cykelvejr. Dermed fik jeg chancen for at smutte forbi Tønderring strik for at købe denne:
Jeg fik også et julekort i butikken med byens tidligst julepyntede vindue ;-)

Jeg er bl.a. faldet for disse:


2 kommentarer:

  1. En sjov ide med de striber. Jeg kan godt lide den lidt gammeldags måde der er designet på.

    SvarSlet
  2. Det er faktisk ikke for tidligt at komme igang, hvis der er julegaver der skal strikkes ..
    de stribede vanter og futter er seje.
    hilsen Mona

    SvarSlet