fredag den 26. august 2011

Måske er opskriften mest værd?

Ja dte sagde min kollega, da hun kom ind på mit kontor i dag. Hun er ved at rydde op efter sin mor som er flyttet og hun havde en pose med. Det var kun nogle af delene fra trøjen, som var der og hun havde ikke fundet garnet. Men måske kan du bruge det! Ja måske, man kunne lave varmere til kaffebryggere, hvor man trykker et stempel ned....


Men hun har ret opskriften er fantastisk - måske fra 50'erne eller 60'erne...



Der er også noget garn - kan du bruge det? Ja hvad mon jeg sagde? Ja tak, det vil jeg gerne kigge på.

Der er også noget stramaj - noget der er i gang og garn - jeg broderer ikke så meget, men er noget vild med de puder jeg ser blive syet rundt omkring i blogland. Tænk hvis der er noget man kan gøre færdig og lave en smart pude af??

1 kommentar:

  1. For nogle år siden "arvede" jeg nogle gamle opskriftshæfter fra min mors kusine.
    Det er bare sjovt, at kigge dem igennem. Der er hæfter helt tilbage fra 50erne og frem til næsten nu.
    Morsomt at se hvordan modellerne kommer frem igen, måske bare med lidt få ændringer.

    SvarSlet