søndag den 14. august 2011

Endnu en Camomille

Så er mit sorte Camomille sjal blevet færdigt, det er vasket og "blogget". Ja dert betyder at jeg har trukket i trekanterne, men ikke sat nåle i, jeg synes det falder fint ellers må jeg sætte nåle i senere.


Jeg har strikket Camomillen af 1 nøgle Drops Lace som løber 800 m på 100 gram og Drops Kid-silk som løber 200 m pr. 25 gram. Lacen er brugt på alle pinde og Kid-Silk er tilføjet hvor jeg strikker dobbelt. Blonden er strikket i Lace, altså enkeltgarn, det tog mig lidt tid at holde ordentlig på det tynde garn, mens jeg strikkede, men jeg fik hold på det. Jeg har 8 gram Lace og 12 gram Kid-Silk tilbage. Jeg er godt tilfreds med sjalet det falder fint og er superblødt, rigtigt godt til min sarte hals.

Da jeg skulle fotografere ville jeg gerne finde en hvid baggrund, jeg kunne jo ikke bruge mit sorte hegn, som jeg brugte til den hvide Camomille.

Jeg kiggede ud i haven og fik øje på vores hvide skur, som trænger til at blive malet. Jeg synes den rustikke slidte baggrund er flot til dte fine lace-agtige sjal.

4 kommentarer:

  1. Øjj hvor er den bare flot (-:
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Det er smukt i sort og ser ganske rigtigt fint ud på den rustikke hvide væg :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet smukt!!

    SvarSlet