torsdag den 22. oktober 2020

Copenhagen cardigan

 Jeg havde jo ikke held med min første cardigan i Onoin No. 4 Organic Wool + Nettles, men jeg kunne godt lide garnet så jeg købte noget sort og ledte efter en opskrift, som jeg kunne få til at passe i strikkefastheden. Efter at have ledt en del valgte jeg Petiteknits Copenhagen Cardigan.

I opskriften laves knaphullerne til sidst når arbejdet er færdigt. Det virkede lidt vildt, men jeg tænkte at det måtte bare prøves. Om ikke andet kunne det måske bruges når man har glemt et knaphul!?

Da jeg var færdig lavede jeg knaphuller og det var lidt underligt, men det gik fint, de blev lidt små og faste, så jeg fandt nogle små knapper til projektet i min knappesamling. Nu har jeg også brugt den og jeg synes faktisk det fungerer.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar