fredag den 21. juni 2019

Head over heels

Jeg købte et fed BFL Sock i Garnkisten for at strikke en lillesøsters Romper til en niecebarselsgave. Jeg havde følgetråden på lager.
Der brugte jeg kun 30 gram

Så blev en af vores venners datter gravid, så strikkede jeg endnu en Romper og brugte denne gang 36 gram.

Der var 34 gram tilbage og med det garnforbrug til de tidligere rompere burde jeg kunne få en mere. Så jeg gik igang, jeg kunne da ligeså godt bruge alt garnet :-)

Sådan gik det ikke, jeg både målte og sammenlignede med den romper, hvor jeg havde brugt mindst. Det holdt bare ikke, så jeg måtte i restelageret og finde en lille rest gråt uldgarn og jeg synes det fungerer OK. Knapperne træknapper fra knappekassen.

Måske har min køkkenvægt ikke vejet helt præcist nok ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar