torsdag den 19. juli 2012

Har jeg fået pip?

Heldigvis ikke - men der er en forklaring på at jeg har haft synsproblemer, hovedpine og ondt i nakken. Jeg har grå stær og skal opereres. Det er selvfølgelig træls, men på den anden side meget fantastisk at der kan gøres noget for det har været ret hårdt at være på arbejde, hvor jeg udover nævnte problemer også blev utroligt træt.

Da dte gik op for mig, at det nok var forklaringen, ville jeg finde en øjenlæge og blive henvist til operation. Der var 6 måneders ventetid!!! Suk! også oven i det ventetid på operation. Jeg så også at der var et andet tlf.nr. til dem med sundhedsforsikring og så huskede jeg at jeg er ansat et sed hvor vi har sundhedsforsikring. Tirsdag ringede jeg til forsikringen og fik behandlingen bevilliget, onsdag ringede jeg til øjenlægen og torsdag var jeg så heldig at få en tid.

Selvom mine øjne var blevet dryppet og var lysfølsomme kunne jeg godt gå rundt i byen og jeg da jeg kom forbi Stof og stil havde de et lille 10 kr. marked og man kunne få 3 stk for 20 kr. Jeg shoppede lidt :-)
Håndtag til en taske, neonfarvede tykke (12, 15, 20) strikkepinde (som jeg ikke får brugt ret meget, men de er flotte), Ingelise julebog og Kreativ strik til store piger...

Ikke lige aktuelt, men hyggeligt :-)
 

1 kommentar: