søndag den 2. maj 2010

En lille præsentation

Jeg har nu kigget med på andre blogge og vil nu prøve mig frem med min egen blog og måske kommentere lidt på andres blogge, for det ser jo hyggeligt ud.

Jeg hedder Susanne og har strikket fra min teenagetid og nyder det. Strikketøjet er meget mere for mig end bare det at få nye trøjer og sokker. Når jeg strikker for jeg overskud og glæde. Er jeg rigtigt træt skal jeg tage mit strikketøj og slappe af, så kommer energien tilbage.

Derrfor strikker jeg i alle de situationer jeg synes at jeg kan: ser fjernsyn, hører radio og lydbøger, læser bøger, snakker og hygger, kører bil (med andre)....

Jeg fremhæver at jeg har strikket siden min teenagetid - da jeg havde håndarbejde i skolen fungerede det slet ikke for mig - der kom hele for mange masker på strikketøjet og det blev ujævnt og uformeligt. Da jeg ikke SKULLE strikke længere kom der virkeligt gang i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar