tirsdag den 19. januar 2021

Snoningshue og vanter

 Fjerde pakke i Garnkistens adventskalender2020 var en opskrift på en hue og vanter og noget garn fra Gepard, som virkede ret lækkert. Først tænkte jeg at jeg ville bruge garnet til noget andet, men efter et stykke tid vidste jeg at jeg ville lave hue og vanter alligevel. Jeg synes en gang i mellem at sweatre strikket i garn strikket sammen med Silk mohair/kid mohair bliver for varmt - jamen så må det jo være godt til vanter ;-)


Brugt til hue:
Kid-Seta: 9 gram
Pura Lana: 72 gram

Brugt til vanter:
Kid-Seta: 8 gram
Pura Lana: 56 gram






På Instagram er det blevet almindeligt at forskellige deler relevante indlæg i deres stories. Jeg synes det er lidt hyggeligt og vil gerne se når det sker. Nogle gange sender Instagram en advisering.

Fra Garnkisten som jeg havde købt adventskalenderen hos














 
Og fra By Bastrup, som kører samstrik med hashtagget "bastrups1000farver" for at vi kan inspirere hinanden med smukke og skønne farver i en ellers kedelig tid.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar