lørdag den 14. januar 2017

Status strikkeåret 2016

Jeg plejer at lave en status over hvor meget jeg har strikket/hæklet i det forgangne år og det plejer jeg at måle med hvor mange meter og gram jeg har brugt :-)

I 2016 strikkede jeg af 42.944 m altså næsten 43 km også illustreret ved 11.711 gram - næsten 12 kilo.

12 kilo lyder ikke af så meget tænker jeg og når jeg ser tilbage på året har strikket rigtigt meget på p. 3.   I 2015 var tallene 48,5 km og lidt mere end 11 kg. 2014 blev det 46,5 km og 13,7 kg. 2013 41 km og 15 kg garn.

Mine lange lister over hvormeget jeg har strikket af de forskellige kategorier erstattede jeg sidste år med at vise nogle af årets favoritprojekter. Det er også lidt svært for mig at udvælge, da jeg bruger mit strik rigtigt meget.

Voksen-ting:
Feather


Velfærdsmodel















Priktrøjen















Også nole små hæklerier :-)

2 kommentarer:

  1. Flotte ting. Feather er rigtig smuk. Og velfærdsmodellen vil nok være rigtig fin i denne vinter. Det er en meget smuk model. Priktrøjen er da bare for kær.

    SvarSlet
  2. Jeg synes også at Feather er en smuk trøje. 12 kg. garn er da en sjat, at få brugt i løbet af et år. Jeg tror at mit forbrug er noget mere beskedent.

    SvarSlet